تکنولوژی پردازش تصویر یا VCA چیست ؟

شنبه 1 خرداد 1400
10:45
جمشید


تکنولوژی پردازش تصویر VCA یا Video Content Analytics و به معنای آنالیز تصویر دوربین های مدار بسته است . به زبان ساده تر سیستم با تجزیه و تحلیل محتوای ویدیو ، رویداد های مختلف را شناسایی و در صورت نیاز به کاربر اطلاع رسانی می کند . اگر بخواهیم کمی ساده تر موضوع را مطرح کنیم باید بگوییم ، که در بسیاری از مکان ها از اپراتور ها جهت مشاهده و یا کنترل تصاویر استفاده می شود ، به لطف استفاده از VCA ، سیستم نظارت تصویری بصورت هوشمند تمامی حرکات را تحت نظر داشته و در صورت تشخیص هر موضوعی فورا به کاربر اطلاع رسانی می نماید . در ادامه برخی از مهمترین تکنولوژی های استفاده شده در آنالیز تصویر VCA می پرازیم :


تکنولوژی پردازش تصویر یا VCA چیست ؟

با آنالیز تصویر دوربین ها ، حرکت افراد را تشخیص می دهد .

استفاده از تجزیه و تحلیل ویدیویی جهت شمارش افراد در فضاهای شلوغ و پر تردد ، با اهداف مختلف انجام می شود.

سیستم نظارت تصویری بطور خودکار افراد و سوژه ها را تحت نظر گرفته و رهگیری می کند .

از این ویژگی VCA جهت شناسایی عبور و تردد غیر مجاز از فضاهایی که ممنوعه است استفاده می شود .

دوربین های تشخیص چهره با آنالیز تصویر چهره افراد را تشخیص داده و ذخیره می کنند .

دوربین با قابلیت VCA ، چهره فرد یا افراد مختلف را شناسایی و بر اساس فاکتور های مختلف تجزیه و تحلیل می کند. همچنین امکان جستجو بر اساس عکس در بین تصاویر ذخیره شده وجود دارد . همچنین قابلیت تعریف لیست سفید و لیست سیاه در این قابلیت برای کابران فراهم شده است .

با استفاده از این قابلیت VCA ، مدیران کسب و کار می توانند ، اطلاعات مدیریتی ارزشمندی را در مورد میزان ، کیفیت و کمیت تردد افراد به قسمت های مختلف محل کار خود را در اختیار داشته باشند و بر اساس نیاز مشتریان اقدامات مناسب را انجام بدهند .

  1. دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته
  3. قیمت دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن

[ بازدید : 327 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / دوربین مدار بسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی/ نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]