طراحی اپلیکیشن موبایل

شنبه 26 بهمن 1398
14:33
جمشید


گسترش دستگاه های موبایل هوشمند در سطح جهان باعث تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت شده است امروزه میزان دسترسی به اینترنت از طریق موبایل نسبت به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ و کامپیوتر پیشی گرفته و سرعت رشد آن بسیار سریع است و در آینده ای نزدیک بیشترین دسترسی به اینترنت از طریق موبایل ها و تبلت ها خواهد بود همین امر باعث شده تاصاحبان کسب کار که تجربه حضور در بازارهای آنلاین و اینترنت را دارند امروزه نیاز به حضور در بازارهای نوین را احساس کرده اند.همواره جذب بازدید کننده بیشتر در فضای رقابتی و ایجاد برندیگ و پیشی گرفتن از رقبا در تجارت الکترونیک حائز اهمیت بوده است .

اگرچه داشتن سایت واکنش گرا پس از تغییر رفتار استفاده کنندگان از اینترنت با حضور موبایل ها اهمیت پیدا کرد اما آمارها نشان می دهد بیشتر از ۸۰ درصد افراد از طریق نرم افزارهای اختصاصی موبایل به اینترنت دسترسی داشته اند. گرچه تعداد نرم افزارهای موبایل در بازار و تقاضا برای بهتر دیده شدن زیاد است اما یافت شدن بین تعداد زیادی برنامه موبایل بسیار راحت تر از پیدا شدن در میان میلیون ها صفحه وب خواهد بود. همچنین نرم افزار های موبایل اختصاصی طراحی شده دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به موبایل سایت ها بوده و تجربه کاربری بهتری را برای استفاده کنندگان نهایی به ارمغان می آورد.


برنامه نویسی نرم افزارهای موبایل یکی از تکنولوژی های نو ظهور و مناسب برای برندینگ و افزایش خدمات بیشتر به مشتریان و حفظ آنان و پیشرو بودن در میان رقبا خواهد بود. موبایل های هوشمند حضور همیشگی در کنار کاربرانشان دارند و در طول روز با آنها خواهند بود. قرار گرفتن در این فضای شخصی و محرمانه کاربران برای تجارت امروز اهمیت زیادی دارد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

با طراحی اپلیکیشن موبایل قادر خواهید بود:

  • ارتباط دوسویه قوی با مشتری داشته باشید
  • در میان رقبا بهتر از پیش دیده شود
  • راه های جدید و آسان تر ارائه خدمات برای مشتری فراهم کنید.
  • در فضای خصوصی آن ها حضور همیشگی داشته باشید.
  • در بازار رقابتی از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • کیفیت کاربری بی همتا نسب به موبایل سایت ها برای مشتریان فراهم نمایید.
  • راه های ارتباطی خود را افزایش دهید.
  • برند خود را بیشتر از پیش مطرح کنید.

شرکت پیام آوا در خصوص پاسخ گویی به درخواست های مشتریان خود و در راستای تأمین کلیه ی نیازهای مشتری اقدام به راه اندازی بخش برنامه نویسی موبایل بر بستر پلتفرم های اندروید و آی او اس نموده است. ما آماده ایم تا نیازهای شما را تحلیل و اپلیکیشن های مناسب برای کسب و کار شما را تولید کنیم.

انتخاب نام مناسب برای اپلیکیشن

انتخاب نام مناسب بخش مهمی از بازاریابی اپلیکیشن شما است و باعث می شود اپلیکیشن به راحتی هنگام جستجو پیدا شود. همچنین نام اپلیکیشن اولین و بیشترین تاثیر را در مخاطب می گذارد.

دو استراتژی برای انتخاب نام مناسب اپلیکیشن وجود دارد. استراتژی اول انتخاب نام کوتاه و ساده است که شامل کلمات اضافی نیست. استراتژی دوم استفاده از کلمات کلیدی اضافی به همراه عنوان اصلی است. هر کدام از این دو استراتژی نقاط ضعف و قوتی دارند. در این مقاله نکاتی که برای انتخاب نام اپلیکیشن مهم هستند را توضیح می دهیم.

چند نکته ی مهم در انتخاب نام اپلیکیشن :
1- نام عالی برای اپ باید بتواند مستقل از اسکرین شات ها، توضیحات و یا آیکونی که در بازار قرار می دهید، در رساندن منظور، روی پای خودش بایستد.
2- مطمئن باشید که نام محصول تان ( که در اینجا اپلیکیشن است) در زبان دیگری،معنی بدی ندارد.
3- حتی بهترین نام ها وقتی که توسط شخص دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد، بی ارزش خواهد بود. استفاده از پایگاه های اطلاعاتی و منابع رسمی به منظور حصول اطمینان از چنین موضوعی ضروری است.
4- نام اپلیکیشن شما می تواند بیش از حد طولانی یا محدود و کوچک باشد، همچنین می تواند به نامی ماندگار تبدیل شود یا به راحتی فراموش شود.
5- هرچه نام اپلیکیشن شما کوتاه تر باشد، بهتر است. همچنین بهتر است به دنبال اسامی دو سیلابی باشید و از استفاده از علائم مبهمی همچون ویرگول خودداری کنید.

تفاوت این دو استراتژی انتخاب نام اپلیکیشن در چیست؟

در استراتژی اول نام فقط شامل سه کلمه است. مثل “Clash Of Clans”.

در استراتژی دوم عنوان شامل کلمات اضافی علاوه بر کلمات اصلی نیز هست. مثلا “App in the Air: Flight Tracker and Airport Guide”.

کلمات کلیدی اضافی در واقع عنوان اصلی را توضیح می دهند و شانس دیده شدن و جستجو در مارکت را افزایش می دهند.

اگر عنوان برنامه بر اساس استراتژی دوم انتخاب شود معمولا کلمات اضافی توسط خط تیره یا دو نقطه از عنوان اصلی جدا می شوند. تفاوت عمده ای بین استفاده از دو نقطه با خط تیره وجود ندارد ولی دو نقطه باعث می شود یک کاراکتر کمتر استفاده شود.

محدودیت کاراکتر در انتخاب نام اپلیکیشن

گوگل پلی و اپ استور بزرگ ترین مارکت های جهانی اپلیکیشن هستند که در حال حاضر بیش از یک میلیون اپلیکیشن در این مارکت ها قرار دارد.

در حال حاضر محدودیت کاراکتر نام اپلیکیشن در گوگل پلی ۳۰ کاراکتر است و در اپ استور ۲۵۵ کاراکتر است.

مزایای استفاده از کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی در کنار نام اپلیکیشن باعث می شود اپلیکیشن شما هنگام جستجو خیلی سریع تر پیدا شود. استفاده از دو یا سه کلمه کلیدی در عنوان اپلیکیشن باعث افزایش قابل توجه دانلود اپلیکیشن می شود.

کی از فاکتورهایی که به جستجوی بهتر اپلیکیشن در مارکت کمک می کند عنوان اپلیکیشن است، قبلا در مقاله ای راجع به ASO)App Store Optimization)، بهینه سازی اپلیکیشن برای مارکت های اپلیکیشن مقاله ای نوشته ایم که در این لینک می توانید آن را مطالعه کنید.

معایب و ریسک های استفاده از کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی، خصوصا زمانی که از کلمات کلیدی نامناسبی استفاده شود می تواند ریسک باشد.

زمانی که در عنوان اپلیکیشن از کلمات کلیدی استفاده می کنید احتمال رد شدن اپلیکیشن بسیار بالاتر از زمانی هست که نام ساده انتخاب می کنید.

چیزی که به طور قطع احتمال رد شدن را افزایش می دهد استفاده بیش از حد از کلماتی مانند “بهترین، رایگان، سرگرم کننده، اعتیادآور” یا کپی کردن عناوین سایر اپلیکیشن ها است.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی فرصت پذیرفته شدن اپلیکیشن را به خطر میندازد. به هر حال، استفاده از یک تا سه کلمه کلیدی از نظر شناخت بِرَند و درک کاربر مناسب تر است .

نکات بیشتر در انتخاب نام مناسب اپلیکیشن

نکته دیگر در انتخاب نام مناسب اپلیکیشن توجه به این است که اسمی که انتخاب می کنید چطور روی صفحه نمایش دستگاه ها ظاهر می شود. اگر نامی که روی صفحه نمایش ظاهر می شود با نام رسمی اپلیکیشن تفاوت زیادی داشته باشد احتمال رد شدن اپلیکیشن بالا می رود . مهم ترین نکته برای اپلیکیشن هایی که در عنوان شامل کلمات کلیدی هستند این است که قسمت اصلی عنوان در صفحه نمایش به طور کامل نمایش داده شود. به طور مثال اگر عنوان اپلیکیشن “App in the Air: Flight Tracker and Airport Guide” است، روی صفحه نمایش باید App in the Air نمایش داده شود .

ازجمله قوانینی که باید در نام گذاری اپلیکیشن رعایت شود.

1. نام اپلیکیشن باید یک حس خوب همراه با کنجکاویدر کاربر ایجاد کند، اخطار! از نام های منفی استفاده نکنید.

2. نام شما باید منحصر به فرد باشد نام های برگرفته از نامبرندهای معتبرو یا رقیبانتانارزش چندانی ندارد.نام شما باید تک و دارای تلفظ و نگارش راحتی باشد .

3.نام باید آسان باشد استفاده از نام های سخت و پیچیده باعث می شود که در ذهن کاربران کمتر بماند کوتاه بودن نام با آسان بودن آن متفاوت است گاهی نامی نسبتاً بلند است اما بسیار ساده و ماندگار می باشد.

4.نام نباید عملکرد شما را محدود کند شاید شما در آینده قصد داشته باشید مواردی را به اپ خود اضافه کنید از نام های که شما را محصور به یک کار می کنند بپرهیزید.

5.از نام های توصیفی استفاده کنید زیرا در همان ابتدا ذهن مشتری را به سمت خدماتی که شما ارائه می دهید سوق می دهد و این امر تاثیر به سزایی در جذب مشتریان دارد.

6.صوت را فراموش نکنید در نام گذاری اپ خود از اسامی که آهنگ خاصی دارند استفاده کنید زیرا این اسامی شانس بیشتری در تبلیغات خود به صورت موثر خواهند داشت.

7.از نام های که برای مدتی مد هستند بپرهیزید . این نام ها شاید در ابتدا به نظر خیلی خوب بیایند اما چون مد یک جریان گذرا است با به پایان رسیدن آن اسم شما نیز به فراموشی سپرده می شود.

8. نامی را انتخاب کنید که عناصر تشکیل دهنده توانایی های شما را به خوبی نشان دهد.

9.نامی را انتخاب کنید که هنگام تبلیغات کاغذی و گرافیکی بسیار جذاب و گیرا بتوان آنرا طراحی کرد.

10. از آنجایی که قرار است اپلیکیشن شما در اینترنت قرار بگیرد باید بتوانید نامی را انتخاب کنید که اگر خواستید در کنارش وب سایتی نیز داشته باشید اصل نام با آدرس دامنه اینترنتی شما برابر باشد.

نامی انتخاب کنید که خاص و منحصر به فرد باشد، به راحتی تلفظ شود و به راحتی در ذهن سپرده شود. توجه داشته باشید که اگر نامی که انتخاب می کنید در ذهن کاربران نماند، به احتمال زیاد آنها استفاده از اپلکیشن شما را نیز فراموش خواهند کرد.

اپلیکیشن شما مثل بچه شماست. هیچ کس دوست ندارد کسی نام فرزندش را نادیده بگیرد یا دست بندازد. پس بهترین نام را انتخاب کنید که باعث افتخار شما باشد!

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی


[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی کرکره برقی

شنبه 26 بهمن 1398
14:31
جمشید

انواع کرکره برقی:

  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد . و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این کرکره برقی 20 تا 25 سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

-------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

-----------------------------------------------------

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه بسیار سبک و بی صدا است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی 6 سانتی ، کرکره برقی 8 سانتی ، کرکره برقی 10 سانتی ، کرکره برقی 12 سانتی و کرکره برقی 14 سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، 8 سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده نشود و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری و اداری استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه 8 سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 303 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب اتوماتیک ضرورت یا هزینه بیهوده

شنبه 26 بهمن 1398
14:29
جمشید

کرکره پنجره امروزه به عنوان حفاظ پنجره در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری ، ویلاها ، کارخانه ها ، سوله ها و ... به کار گرفته می شود . مشخصات و اجزای تشکیل دهنده ی کرکره پنجره همانند کرکره های برقی متداول می باشد البته با این تفاوت که نیازی به نصب فلاشر برای هشدار نیست و همچنین به علت سبک بودن و استفاده کمتر از این کرکره ها می توان از موتور توبولار بجای موتور ساید استفاده کرد تا نمای کار زیباتر شود.

کرکره پنجره ها که با ریموت کنترل باز و بسته می شوند قابلیت استفاده از انواع تیغه های آلومینیم ، پلی کربنات ، رول گیتر و ... را به عنوان تیغه ی کرکره پنجره دارا می باشند . از تیغه های پلی کربنات و رول گیتر برای بالا بردن امنیت مکان تحت الحفظ می توان استفاده کرد.

کرکره پنجره بصورت کلی در خارج از ساختمان و جلوی پنجره نصب می شود و رول آن به سمت بیرون جمع می شود و همچنین برای افزایش زیبایی می توان از کاور کامپوزیت برای پوشاندن قسمت دورپیچ و محور کرکره استفاده کرد . این قسمت جزو اجزای کرکره نمی باشد و صرفا برای افزایش زیبایی می توان از آن بهره گرفت .

مزایای استفاده از کرکره پنجره :

1 – بالا بردن امنیت ساختمان ( جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس به ساختمان )

2_ جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول گرم و سرد سال ( با کاهش مصرف انرژی در فصول مختلف باعث بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه ها در دراز مدت می شود )

3_ عایق صدا و کاهش صداهای مزاحم اطراف ساختمان ( ساختمان های مجاور خیابان ها و اتوبان ها که با مشکل آلودگی صوتی درگیر می باشند با نصب کرکره پنجره تا حد بسیار زیادی می توانند از ورود صداهای مزاحم بکاهند )

4_ تنظیم میزان نور ورودی به ساختمان ( با باز ، نیمه باز و بسته کردن پنجره می توان میزان نور ورودی به ساختمان را در هنگام شب و روز کنترل کرد )

5_ تنوع طرح و رنگ بالا و قابلیت همخوانی با نماهای مدرن و کلاسیک (کرکره پنجره در طرح ها و اشکال مختلفی می باشد که می توان با توجه به نمای ساختمان مدل و رنگ آن را انتخاب کرد و بر زیبایی ساختمان بیفزاید )

6_ مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

7_ حذف نیروی انسانی برای باز و بسته کردن آن

قیمت کرکره پنجره نیز با توجه به نوع تیغه و موتور آن متفاوت می باشد . همواره می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و مشاوره با کارشناسان ما و استعلام قیمت تمام شده با ما تماس حاصل فرمایید .

درب های اتوماتیک ضرورت یا هزینه اضافه ؟!!

درب های اتوماتیک ضرورت یا هزینه اضافه ؟!!

اولین کسی که به فکر ساخت درب های اتوماتیک افتاد هرون مخترع یونانی بود که ایده استفاده از درب اتوماتیک با نیروی بخار را در ابتدا مطرح کرد. اما درب های اتوماتیک امروزی که تولید آنها از سال 1954 میلادی شروع شد توسط لی هیت و دی هورتن مخترعین امریکایی با تولید درب اتوماتیک هیدرولیکی آغاز شد.

در ایران نیز از دهه ها قبل استفاده از انواع این درب ها نظیر درب اتوماتیک شیشه ای، انواع کرکره های برقی و کرکره پنجره، درب های سکشنال زیرسقفی، درب های سریع السیر صنعتی، انواع جک های پارکینگی بازویی و ریلی و انواع راهبند در کارخانه ها، پاساژهای تجاری و اداری، اماکن تفریحی و رفاهی و به طور کلی کلیه ی بناها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک

  • دسترسی راحت و تکریم ارباب رجوع و حس خوشایند استفاده از تکنولوژی مدرن
  • استفاده و نگهداری آسان، گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت
  • افزایش زیبایی، امنیت و ایمنی اماکن تحت الحفظ
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایشی سالانه

-------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------

درب سکشنال زیرسقفی

درب سکشنال یا درب زیرسقفی معمولا از 4 الی 5 پنل 50 سانتی متری تشکیل شده است که زیر سقف پارکینگ جمع می شوند. درب سکشنال (زیرسقفی) دارای بالاترین استانداردهای روز اروپا و جهان می باشد و به علت مکانیزم خاص، تردد بالا، زیبایی منحصر بفرد و مزیت های دیگر این درب، به زودی جایگزین کرکره برقی و جک پارکینگی خواهد شد. دیگر ویژگی بارز درب سکشنال این است که فضای بسیار ناچیزی را اشغال می کند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ (حدود20 سانتی متر) جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کند.

پنل های درب های سکشنال در مدل های قاب دار کلاسیک، شیار دار و ماکروویو تولید می شوند که در تصویر بالا مدل قاب دار کلاسیک طرح چوب را مشاهده می کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای

به طور کلی درب های اتوماتیک شیشه ای به درب هایی گفته می شوند که به صورت هوشمند و با استفاده از سنسور چشمی یا ریموت از راه دور باز یا بسته شوند. مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر راحتی استفاده از آنها و تردد بالای این درب ها می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و به طور چشم گیری (70%) از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. مهمترین جزء این درب ها، اپراتور درب شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک یا رول آپ، یکی از رایج ترین کرکره های مورد استفاده در جهان می باشد که با توجه به معماری و طراحی بنا قابلیت همخوانی و زیباسازی هر محیطی را دارا می باشد. از مهمترین عوامل موثر در انتخاب جنس تیغه های کرکره اتوماتیک، می توان به اهمیت مکان استفاده شده از آن نام برد. برای مثال اهمیت فروشگاه جواهرات با کرکره های پارکینگ بسیار متفاوت است. از این رو، کرکره اتوماتیک با انواع تیغه های پلی کربنات، رول گیتر، منیزیم و فولاد، آلومینیم، گالوانیزه و ... قابلیت اجرا دارد و با توجه به کاربری و نظر مشتری می توان جنس تیغه های کرکره برقی را تعیین نمود. موتورهای کرکره اتوماتیک به دو صورت توبلار و ساید زنجیری می باشند که بسته به میزان تردد و وزن کرکره انتخاب می شوند.

راهبند

راهبند اتوماتیک از دیگر محصولات درب اتوماتیک می باشد که تقریبا در همه ی پارکینگ های خودرو و محل هایی که برای عبور و مرور وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است یافت می شود. راهبند ها به دو دسته ی الکترومکانیک (تردد پایین) و هیدرولیکی (تردد بالا) تقسیم بندی می شوند، همچنین راهبندها در انواع مختلف میله ای، ستونی، زنجیری و... تولید می شوند. اکثر راهبندها به گونه ای طراحی شده اند که با کلیه دستگاه های کارت خوان، دوربین پلاک خوان، دکمه پوش باتن، ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد همخوانی دارند و امکان نصب این دستگاه ها بر روی آن ها وجود دارد.

با بررسی این موارد خیلی ساده به این نتیجه می‌رسیم که درب اتوماتیک نه ‌تنها هزینه اضافی نیست بلکه در دراز مدت صرفه‌جویی اقتصادی نیز دارد.

درب ریلی اتوماتیک

درب ریلی معمولا به یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از 2 متر طول دارد و به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست با نیروی دست حرکت می کند اطلاق می شود. از این درب ها در کارخانه ها، سوله ها، درب ادارات، منازل مسکونی، ویلاها و ... استفاده می شود. درب های ریلی یا کشویی برای اتوماتیک شدن نیازمند موتور درب ریلی می باشند. این موتورها با توجه به وزن و تردد مشخص می شوند. موتور درب ریلی اتوماتیک قابلیت جابجایی درب تا ماکزیمم وزن 4000 کیلوگرم و تردد نامحدود را دارا می باشد.

کرکره پلی کربنات

جدیدترین نسل کرکره های اتوماتیک تیغه پلی کربنات می باشد که از مواد کامپوزیتی ترکیبی با پایه پلی کربنات تشکیل شده است. کرکره پلی کربنات یا شفاف علاوه بر زیبایی دارای ویژگی های حفاظتی برای جلوگیری از ورود سارقین می باشد. این تیغه ها ضد ضربه، ضد گلوله، غیر قابل اشتعال می باشند. از کرکره شفاف در مکان های امنیتی نظیر صرافی ها، طلا و جواهرسازی ها، موسسه های مالی و اعتباری، نمایشگاه خودرو و ... حتی در پارکینگ منازل نیز استفاده می شود.

شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید، فروش و خدمات پس از فروش انواع درب های اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره پلی کربنات، درب سکشنال، درب اتوماتیک صنعتی سریع السیر، داک لولرها و داک شلترها، انواع کرکره های برقی، کرکره پنجره، انواع جک پارکینگی بازویی، ریلی و راهبند) آماده خدمت گذاری به شما هموطنان عزیز می باشد. همکاران ما در شرکت قائم آماده مشاوره و پاسخگویی به نیازهای شما می باشند.

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت فروش کرکره اتوماتیک در تهران

سه شنبه 15 بهمن 1398
11:48
جمشید


درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.


تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 313 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رونق کسب و کار با اینستاگرام

دوشنبه 7 بهمن 1398
14:42
جمشید



امروزه توجه مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی در حال افزایش است و بازاریابی از طریق این شبکه‌ها روزانه آسانتر می‌شود. به این دلیل که این شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از ایمیل برای مخاطبان دارای جذابیت می‌باشند. در این مقاله ما در مورد بازاریابی در اینستاگرام صحبت می‌کنیم.

رونق کسب و کار در اینستاگرام


اگر بتوانیم ترفندهای درست استفاده از اینستاگرام را بدانیم به آسانی می‌توانیم برندمان را معرفی و بعد این محصولات را بفروشیم. حتی افرادی که سایت ندارند می‌توانند از اینستاگرام به عنوان ابزاری قدرتمند و نیز رایگان استفاده نمایند. حتی افرادی که دارای سایت هستند بازدیدکنندگان را به سمت رسانه‌های اجتماعی هدایت می‌کنند. پس از آنکه بازدید کننده فالور ایسنستاگرام شد، می‌توان پست‌های بازاریابی را برای او ارسال کنیم.

ایجاد پروفایل در اینستاگرام
آدرس سایت خود را در اینستاگرام وارد کنید: در پروفایل اینستاگرام خود می‌توانید در صورت داشتن سایت یا وبلاگ آن را وارد کنید. پروفایل کاربری تنها بخشی از اینستاگرام است که شما می توانید در آن لینک قرار دهید و افراد را ترغیب کنید که به سایت شما مراجعه نمایند.

برای اینستاگرام خود ترافیک ایجاد کنید

آدرس اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید و از داخل سایت خود به اینستاگرام لینک دهید. افراد را تشویق نمایید تا اینستاگرام شما را دنبال کنند و در ایمیل هایی که ارسال میکنید اینستاگرام خود را به آنها معرفی نمایید. در شروع کار سعی کنید فالوور دیگران باشید و نیز افرادی را دنبال کنید که به کار و تجارت شما نزدیک باشند. مثلا اگر پوشاکی را می‌خواهید بفروشید سعی کنید افرادی را فالو کنید که دنبال چنین محصولی هستند تا منجر به فالو مجدد شما شود. یکی از ضروری‌ترین پست‌هایی که می‌توانید در اینستاگرام منتشر کنید تصاویر یا ویدئوهای جذاب از کالا و یا خدمات خود می‌باشد. این ویدئوها به دلیل حجم کم تأثیر زیادی می‌گذارند. همچنین گذاشتن پست از مشتریانی که کالای شما را خریداری کردند می‌تواند باعث اعتماد افراد بازدیدکننده باشد. می‌توانید در زمان انتشار تصاویر دوستان خود را تگ (درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر) کنید؛ با اینکار عکس در صفحه آنها منتشر و مورد توجه فالور آنها نیز قرار می‌گیرد. البته اینکار هوشمندانه و با رعایت تعادل باید انجام گیرد تا به عنوان اسپم شناخته نشوید.

توضیحات مناسب در رسانه های اجتماعی خود داشته باشید
برای پستهایی که در مورد کالا یا خدمات خود در صفحات اینستاگرام منتشر می‌کنید توضیح مختصری بگذارید؛ به عنوان مثال مثلا اگر پوشاکی را تبلیغ برای فروش می‌کنید توضیح مختصری در مورد سایز، جنس و نحوه ارسال بگذارید. همچنین می‌توانید تصاویری را از افراد در حال انجام کار در شرکت و یا لیستی از مرسوله‌های پستی برای حس صمیمیت و اعتماد مشتری ایجاد کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

در هنگام گذاشتن توضیحات برای محصول یا خدمات از هشتک # استفاده کنید و این هشتک را در کلمات کلیدی محصول یا برند خود قرار دهید زیرا یکی از قابلیتهای اینستاگرام جستجو بر اساس هشتک می‌باشد. ارتباط با کاربران یکی از اصل‌های مهم در کسب و کارهای اینترنتی نیز می‌باشد. بنابراین حتما کامنت‌های کاربران اعم از پیشنهاد و حتی انتقاد را با بطور دوستانه پاسخ دهید.
بروز رسانی پستهای خود را به طور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص انجام دهید و زمان‌بندی درست آن را می‌توان از بازخورد کاربران صفحه خود به دست آورید. می‌توانید از مناسبت‌ها و روزهای خاص که متناسب فعالیت شما می‌باشد برای تولید محتوا و یا پست گذاری استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید تخفیفات، امتیازات و یا جشنواره‌هایی برای اعیاد و یا مناسبتها در نظر بگیرید. حتی می‌توانید در بسته‌های فروش و یا خدمات خود آدرس صفحه اینستاگرام خود را بگذارید و از مشتریان بخواهید که برای اطلاعات از تخفیفات و موارد دیگر اینستاگرم شما را دنبال کنند. بنابراین یادتان باشد که چون با هدف درآمدزایی در حال فعالیت هستید باید حضور و ارتباط خوبی با کاربران داشته باشید.
اما نکات مهمی که برای کسب درامد از اینستاگرام باید توجه کنید این است که هیچگاه از خرید لایک و فالور استفاده نکنید زیرا خرید و فروش لایک و فالور از طریق جذب ربات یا کاربران غیر ایرانی است که در صورت پی به جعلی بودن لایک و فالور، اینستاگرام کاربری شما را مسدود می‌کند. حتی استفاده از نرم‌افزارها برای افزایش لایک به دلیل بودن نوعی ربات باعث هدایت فالورهای غیر واقعی و غیر ایرانی به صفحه شما می‌شود. از آنجایی می‌توان جعلی بودن این فالورها را فهمید که با انتشار تصویر حتی 100 لایک هم نمی‌خورد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


[ بازدید : 337 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل

دوشنبه 7 بهمن 1398
14:41
جمشید



تمامی موتورهای جستجوگر از سه مؤلفه اصلی شامل مؤلفه متن، مؤلفه لینک و مؤلفه محبوبیت در الگوریتم رتبه‌بندی خود استفاده می‌کنند. بهترین حالت این است که سه مؤلفه فوق را تا بیشترین جایگاه ممکن بهینه سازی کنیم، اما صفحات کمی می‌توانند به این حالت دست یابند و از فاکتورهایی که دراین سه مولفه دخیل هستند به خوبی استفاده کنند.
در مورد مؤلفه متن، مهمترین کار این است کلمات کلیدی مناسبی را انتخاب کنیم و آنها را در مکان‌های مهم کدهای سایت قرار دهیم. انتخاب کلمات کلیدی باید مربوط به موضوع اصلی سایت باشد و نیز کلماتی باشد که کلمات کلیدی بسیاری از سایتهای دیگر نباشد. موتورهای جستجو در هنگام رتبه‌بندی صفحات سایت، به بازاریابی محتوا بسیار توجه می‌کنند. به عبارت دیگر با تولید محتوای مناسب منجر به جذب کاربر و برندینگ می‌شویم. همچنین موتورهای جستجوگر عنوان صفحه را به عنوان محتوای اصلی سایت شما در نظر می‌گیرند که بهینه سازی درست آنها در رتبه بندی سایت بسیار مؤثر است. همچنین عنوان صفحه از دید طراحی وبسایت بسیار مهم است. نوشتن صحیح عنوان صفحه که شامل کلمات کلیدی باشد می‌تواند کاربران را به کلیک کردن و هدایت به سایت تشویق کند. اگر سایت شما دارای کلمات کلیدی متعددی است باید با طراحی صفحات گوناگون و با قرار دادن عنوان متناسب با کلمات کلیدی همان صفحه سایت را به روز کنید. بنابراین حساسیت موتورهای جستجو به نام صفحات، مطالب و توضیحات آنها زیاد است. بنابراین در وارد نمودن آنها باید دقت کرد. نام صفحه باید کوتاه و مرتبط با خود صفحه باشد و از قرار دادن کاراکترهای طولانی در نام و عنوان صفحه خودداری شود که نتیجه معکوس می‌دهد.

رتبه های بالای گوگل را بدست آورید


نقش موضوع کاری سایت در بدست آوردن رتبه های بالای گوگل؛ یکی دیگر از نکاتی که امروزه باید بدان توجه کرد موضوع کاری سایت است که امروزه موتورهای جستجو به آن بسیار توجه می‌کنند. به این ترتیب که باید موضوع اصلی سایت شما با دیدن چند صفحه مشخص شود یعنی هر صفحه به موضوع اصلی مرتبط باشد. بنابراین دقت کنید به هر سایتی لینک ندهید و یا لینک نگیرید. اگر این نکات را رعایت کنید موتور جستجو با شناسایی خودکار موضوع اصلی سایت شما شانس دست یابی به رتبه بالای سایتتان را افزایش می‌دهد. به بیان ساده تر اگر سایت شما در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کند که به هم ارتباط چندانی ندارد، نمی توان با سایت هایی که به صورت تخصصی بر روی یک موضوع تمرکز کرده اند رقابت کند.
متن صفحه؛ وقتی متن صفحه‌ای نوشته می‌شود دقت کنید کلمات کلیدی در صفحه قرار داده شود تا مطمئن شویم موتورهای جستجو آنها را می‌خوانند. رویکرد اصلی موتورهای جستجو ثابت است، آنها متن را می‌خوانند و لینک را دنبال می‌کنند، اما به طور مداوم تگ‌های مورد تأیید خود را تغییر می‌دهند و نمی‌توان متوجه شد تمرکز آنها بر چه مواردی است.
زمان برای بروز رسانی سایت و نتیجه بهینه سازی آن در موتورهای جستجو؛ اگر بازدید از سایت شما بالاتر باشد یعنی دارای رنک سایت بیشتری باشید نتیجه بهینه‌سازی و تولید مقاله جدید سریعتر در نتایج موتورهای جستجوگر قرار می‌گیرد و بالعکس در سایتی با بازدیدکننده کمتر و رنک پایین‌تر زمان بیشتری را برای افزایش رتبه و مشاهده تأثیر بروزرسانی سایت در رویه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مشاهده می‌شود.

معرفی سایت در اینترنت؛ محتوای مفید به تنهایی کافی نیست و زمانی می توانید برند خود را مطرح کنید که با سایر وب سایت های اینترنتی تعامل داشته باشید و بتوانید خود را به مخاطب هدف معرفی کنید، موتورهای جستجو نیز به این موضوع اهمیت زیادی می دهند و اگر سایت شما در اینترنت شناخته شده نباشد و سایت های دیگر به آن لینک نداده باشند، امتیاز مناسبی را در این زمینه کسب نخواهد کرد.

افزایش رتبه سایت در الکسا

افزایش رتبه سایت در الکسا گرچه به گوگل مرتبط است، اما عکس آن صادق نیست. یعنی اگر شما ورودی بیشتری از گوگل دریافت کنید، رنک الکسا شما بهبود می یابد، اما اگر رنک الکسا سایت شما بهبود یابد، لزوما بازدید شما از گوگل افزایش نمی یابد. سایت الکسا بر اساس تعداد بازدیدکننده و زمان ماندگاری در سایت رتبه سایت ها را تخمین می زند (با استفاده از تولباری که کاربران نصب کرده اند) و در بسیاری از مواقع تخمین الکسا، نادرست است. بنابراین برخلاف تصور افراد، رتبه الکسا تاثیری در بالا بردن رتبه سایت شما در گوگل ندارد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 319 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیست بهترین صفحات طراحی سایت مشاغل مختلف

شنبه 28 دی 1398
14:55
جمشید

با کلیک بر روی هر ریک از موضوعات زیر می توانید جزییات بسیار مفیدی برای طراحی سایت شغل خود بدست آورید.


[ بازدید : 304 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب شیشه ای برای اماکن دولتی

شنبه 28 دی 1398
14:54
جمشید

درب اتوماتیک برای مکان های دولتی

درب اتوماتیک برای مکان های دولتی :

مکان های دولتی همواره از مکان های پر رفت و آمد و شلوغ محسوب می شود که نیاز به امنیت نیز دارند و این ساختمان ها نقش مهمی در توسعه و غنی سازی از شهر ها را به خود اختصاص داده اند.

محصولات شرکت آسیادرپویش تجسم این استاندارد ها بوده اند:

  • کارآمد
  • یک سرمایه گذاری هوشمند در طول عمر ساختمان
  • سازگار با محیط زیست
  • ساخته شده از مواد جهانی

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان : یکی از زیباترین و بهترین انتخاب برای درب ورودی که میتواند موثر ترین روش برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی باشد درب اتوماتیک گردان است که این قابلیت را دارد تا همزمان عبور و مرور دو جهت را پشتیبانی کند. البته می توان این درب هارا به صورت سفارشی برای عبرو یک جهته ساخت.
  • درب اتوماتیک کشویی : این نوع درب ها می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند. مزیت این نوع درب اتوماتیک عبور و مرور تعداد زیادی از افراد در یک زمان است , همچنین در مواقع اضطراری این نوع درب بهترین انتخاب خواهد بود.
  • درب اتوماتیک لولایی

۲- حراست:

  • گیت های عبوری : متوقف کردن افرادی که وارد می شوند برای زمان کوتاه.

۳- آزمایشگاه:

  • درب اتوماتیک کشویی برای محیط های استریل.

۴- سرویس بهداشتی:

  • درب های لولایی اتوماتیک : بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی است تا از انتشار میکروب به دلیل استفاده از دستگیره درب جلوگیری کند.

۵- کنترل دسترسی و امنیت خروج :

  • کنترل دسترسی این امکان را فراهم می کند تا فقط افراد مجاز بتوانند از درب مورد نظر وارد شوند.
  • امنیت خروج درب را بعد از ۱۵تا۳۰ثانیه بعد از خارج شدن فرد بسته و قفل می کند.

باید این نکته را در نظر داشت که در تولید درب اتوماتیک برای مکان های دولتی ممکن است نیاز های بیشتری نسبت به آنچه که در این مقاله بیان شد به وجود آید. شما می توانید درب های اتوماتیک را طبق نیاز خود سفارشی سازی کنید.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی :

مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها از جمله مناطقی هستند که حساسیت بسیاری نسبت به آلودگی و میکروب ها دارند و نیاز است که در آن ها از درب های اتوماتیک به صورت های خاصی استفاده شود.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها دارای طیف زیادی هستند و باید نیاز های بسیاری را مانند عبور و مرور زیاد , عبور تخت بیمار , عبور وسایل بزرگ و … را پوشش دهند.

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان سازگار با محیط زیست می تواند کمک بسیاری به بهبود راندمان انرژی ساختمان ها و فضای داخلی بکند و استفاده از این نوع درب های اتوماتیک می تواند مانع ورود گردو غبار و آلودگی به داخل ساختمان شود و همچنین از ورود باد و جابجایی ناگهانی هوا جلوگیری می کند.
  • درب اتوماتیک کشویی با ایجاد فضای عبور و مرور بیشتر برای عبور سریع وسایل بزرگ و تخت بیمار و همچنین برای عبور سالمندان بسیار مناسب است. درب های تمام شیشه ای از این نوع درب ها نیز می تواند یکی از انتخاب های ایمن و بسیار زیبا محسوب شود. مزیت این نوع درب ها این است که در مواقع اضطراری می توانند جمعیت بسیار زیادی را در زمان کمی خارج کنند.

۲- معابر:

  • درب های لولایی ضد حریق.
  • درب خروج دو طرفه برای عبور و مرور از دو جهت.

۳- درب ICU و CCU :

  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب لولایی دوطفه که قابلیت باز شدن درب هر جهت را دارا باشد.
  • درب تاشو.

مهمترین نکته درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی ICU و CCU این است مه حتما باید از نوع درب های ضد خریق و دود باشند.

۴- اتاق های اورژانس:

  • درب اتوماتیک کشویی بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های اورژانس است.

۵- ورود و خروج جانبی:

  • درب باز شو یک طرفه ( فقط رو به بیرون ) برای مواقع اضطراری و یا عبور و مرور های خاص.

همچنین می توانید بنابر نیاز های متفاوت درب های سفارشی بسازید.

درب اتوماتیک برای مکان های تجاری

درب اتوماتیک برای مکان های تجاری :

امروزه با وجود انواع فراوانی از درب های اتوماتیک , انتخاب درب اتوماتیک برای مکان های تجاری مناسب کمی گیج کننده است. این متن به شما کمک می کند تا بیشترین نوع مصرف درب های اتوماتیک در نقاط مختلف را بدانید.

در هنگام انتخاب درب اتوماتیک باید به نکات زیر توجه کرد:

  • میزان عبور و مرور
  • نیاز های امنیتی و نظارتی
  • عبور وسایلی مانند سبد خرید , ماشین بالابر و …
  • خطرات ناشی از بلایای طبیعی
  • راحتی دسترسی
  • نیاز های خریداران در فروشکاه ها

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک کارتی : برای کنترل عبرو و مرور یکی از پرکاربردترین نوع درب ها این نوع است.
  • درب های اتوماتیک با وظیفه زیاد : این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که کمترین نیاز را به مراقبت و تعمیر داشته باشند.
  • درب های کشویی دو طرفه : این نوع درب برای مکان هایی که رفت و آمد از دوطرف به طور همزمان انجام می گیرد مناسب است.

۲- حمل و نقل / دریافت و ذخیره سازی :

  • درب های سرعتی : این درب ها برای موقعیت هایی که نیاز به رفت و آمد سریع دارند بسیار مناسب است.
  • درب های اتوماتیک با وظیفه زیاد : این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که کمترین نیاز را به مراقبت و تعمیر داشته باشند.

۳- فضای اداری :

  • درب اتوماتیک لولایی : این نوع درب ها دارای یک لولا هستند و به صورت چرخش ۹۰ دربجه باز کی شوند.

استفاده از درب های اتوماتیک در مراکز بزرگ و شلوغ مانند مراکز تجاری , مراکز اداری با تعداد افراد زیاد , ساختمان های دولتی می تواند یکی از موارد موثر برای جلوگیری از انتشار بیماری ها باشد. همچنین یکی از مهمترین مزیت های استفاده از درب های اتوماتیک جلوگیری از هدر رفتن انرژی و جلوگیری از ورود گرد و غبار است. استفاده از این نوع درب ها در طولانی مدت می تواند باعث کاهش هزینه های جانبی شود.

همچنینمب توان این نوع درب هارا به شکل های سفارشی نیز ساخت.


[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

محتوای تکراری در طراحی سایت و راه های مقابله با آن

چهارشنبه 11 دی 1398
12:32
جمشید


امروزه علمی به نام سئو (seo یا Search Engine Optimization) نقشی کلیدی در موفقیت یک سایت یا وبلاگ بازی می کند، البته این علم چیزی نیست جزء رعایت یک سری موارد در جهت ایجاد محتوای استاندارد در وب و آگاهی از نحوه عملکرد موتورهای جستجوگر به عنوان رکن تعیین کننده در افزایش بازدیدها و از طرفی ایجاد محتوای مفید و کاربرپسند برای یاری رساندن به مخاطبان و در نتیجه جلب محبوبیت بیشتر برای سایت یا وبلاگ شما نزد آنان، اما آنچه که سبب می شود سئو را علمی پیچیده در وب لقب دهند بیشتر به خاطر گستردگی فاکتورهایی است که در آن نقش بازی می کنند، یعنی این علم خود از زیرشاخه ها و نکاتی فرعی تشکیل شده که رعایت آنها به صورت یک مجموعه در کنار هم می تواند نقش موثری در موفقیت شما در عرصه وب داشته باشد؛ یکی از این فاکتورها داشتن محتوای یکتا و پرهیز از ایجاد عمدی یا سهوی صفحات و مطالب تکراری (duplicate content) است.از آنجا که موتورهای جستجو جهت خزیدن و تجزیه و تحلیل این صفحات زمان صرف می‌نماید لذا در کیفیت نتایج جستجو نیز تأثیر می‌گذارد.

مشکلاتی که محتوای تکراری ایجاد می کند

برای موتورهای جستجوگر

وجود محتوای تکراری می‌تواند باعث بروز سه مشکل اساسی برای موتورهای جستجو شود:

  1. موتورهای جستجوگر نمی‌دانند چه نسخه ای را باید از نتایج جستجوی خود حذف کنند یا نمایش دهند.
  2. موتورهای جستجوگر نمی‌دانند که باید معیارهای مرتبط با لینک (همچون اعتماد، Authority، انکر تکست و ... ) را به یک صفحه اختصاص دهند یا آن را بین نسخه های متعددِ محتوا تقسیم کنند.
  3. موتورهای جستجوگر نمی‌دانند چه نسخه ای را باید برای یک کوئری جستجو خاص، رتبه بندی کنند.

برای صاحبان وب‌سایت‌ها

زمانی که محتوای تکراری وجود داشته باشد، صاحبان وب‌سایت‌ها با مشکلاتی مانند از دست دادن ترافیک و افت رتبه سایت در نتایج جستجو روبرو می‌شوند. دو عامل مهم باعث بروز این مشکلات خواهند شد:

  1. جهت ارائه بهترین تجربه کاربری، موتورهای جستجو به ندرت چندین نسخه از یک محتوا را نمایش می‌دهند. به همین علت، موتورهای جستجو مجبور می‌شوند که بهترین نتیجه را خودشان حدس بزنند. همین موضوع باعث کاهش دیده شدن هر یک از صفحات می‌شود.
  2. توازن لینک دهی به وب‌سایت مختل می‌شود، زیرا دیگر وب‌سایت‌ها نیز نمی‌توانند بین محتواهای یکسان شما، تمایز قائل شوند. به این ترتیب، به جای آنکه همه‌ی لینک‌ها به یک صفحه اشاره کند، هر لینک به یکی از صفحات شما داده می‌شود. از آنجایی که لینک بیلدینگ یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی وب سایت است، این موضوع در دیدن شدن محتواهای وب‌سایت‌تان در نتایج جستجو تاثیر منفی خواهد داشت.

خب، نتیجه چه می‌شود؟ اینکه یک صفحه از سایت، آنگونه که باید دیده نمی‌شود.

تاثير محتواي تکراري بر سئو


محتوای تکراری چیست؟
محتوای تکراری تعاریف مختلفی دارد که در زیر به سه مورد از آن اشاره شده است:
تعریف اول: در برخی مواقع نیز عنوان و شرح یک صفحه مشابه نیست اما متون آن یکسان است.
تعریف دوم: گاهی کل محتوای یک صفحه با صفحه همسان دیگری مشابه است.
تعریف سوم: گاهی تگ عنوان و شرح یک صفحه با صفحه دیگر تشابه دارد.

محتوای تکراری چیست؟

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.


ریشه اصلی مشکل محتوای تکراری چیست؟
محتوای تکراری از ارسال مطالب مشابه در صفحات و یا وب سایت‌های مختلف وجود دو یا چند دامنه برای یک سایت و همچنین از برنامه نویسی توسعه نیافته با قوانین سئو ایجاد می‌گردد.
مورد اول : خیلی جالب و فنی است، و ریشه اصلی آن HTTP protocol می‌باشد زیرا نمی‌تواند یک روش استاندارد برای شناخت بهترین URL یک صفحه را معرفی نماید. یعنی اینکه به یک صفحه با آدرس‌های متفاوت دسترسی داشته باشیم و در عین حال هیچ اطلاعاتی در رابطه با URL مرجع وجود ندارد.
مورد دوم :برخی از مدیران سایت‌ها برای گسترش وب سایت خود محتوا، مقالات و سایر اطلاعات را در سایت‌های دیگر قرار می‌دهند. به عبارت دیگر از استراتژی‌های نادرست لینک ببلدینگ جهت افزایش back link استفاده می‌نمایند. بنابراین در این مورد ریشه اصلی مشکل کسانی هستند که با استفاده از تکنیک‌هایی که با نام کلاه سیاه سئو شناخته می‌شود، سعی در گسترش سایت دارند.
مورد سوم : توسط شرکت‌های که تمایل دارند چند دامنه داشته باشند به وجود می‌آید. به عنوان مثال example.com و example.co.uk دو دامین می‌باشند که هر دو آن‌ها یک محتوا را نمایش می‌دهد اما به دلیل عدم استفاده از 301 Redirect مشکل محتوای تکراری ایجاد می‌شود. بنابراین در این مورد نیز صاحبان وب سایت‌های و شرکت‌ها طراحی سایت عامل اصلی ایجاد محتوای تکراری هستند، کسانی که نمی‌دانند چگونه از 301 جهت ست کردن دامین اصلی و فرعی استفاده نمایند.

به عنوان مثال:
http://www.example.com/index.html?somevar
http://www.example.com/index.html
http://www.example.com
http://www.example.com/index.htm
http://www.Example.com
http://example.com
http://www.example.com/

فناوری‌ها و زبان‌های متفاوتی (Asp.Net, PHP) برای پیاده سازی وب سایت‌های داینامیک وجود دارد و توجه به اینکه تکنولوژی‌های متفاوت ویژگی‌های متفاوتی را ساپورت می‌نمایند وضعیت را کاملا پیچیده می‌سازد. همه مشکلات بالا برای کسانی که نمی‌دانند موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند و چگونه از متدهای استاندارد برای پیاده سازی سایت استفاده نمایند، پیش می‌آید.
تمام URL های بالا می‌توانند به یک صفحه هدایت شوند، اما HTTP protocol می‌بایست یکی را به عنوان بهترین آدرس انتخاب و بقیه آدرس‌ها را به همان صفحه هدایت نمایید به عبارت دیگر http://www.example.com و http://www.example.com/index.html هم می‌تواند طوری پیاده سازی شوند که به یک صفحه هدایت شوند و یا دو صفحه کاملاً مجزا داشته باشند.

ریشه اصلی مشکل محتوای تکراری چیست؟

چرا محتوای تکراری یک مشکل است؟
برای درک راحتر محتوای تکراری که چه مشکلاتی را درست می‌کند، را از نقطه نظر موتورهای جستجو مختلف بررسی می کنیم. به طور مثال موتورهای جستجو ابتدا در صفحات سایت می‌چرخند، پس از آن نسبت به تجزیه و تحلیل آن اقدام می‌نمایند و زمانیکه تجزیه و تحلیل تمام شد، به هر یک از صفحات امتیازی می‌دهند. هنگامی که کاربر کلمه‌ای را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری وارد می‌نماید، ابتدا جدول شاخص‌های خود را بررسی و سپس نتایج را به کاربر نمایش می‌دهد که هر چه این کار سریع‌تر انجام شود بهتر است. زمانیکه صفحاتی با محتوای تکراری داریم اولاً موتورهای جستجو زمان زیادی را برای ایندکس نمودن آن‌ها صرف می‌نمایند و از طرفی هنگامیکه کاربران در نتایج جستجو صفحاتی با مطالب یکسانی ببینند به طور حتم، کلمه کلیدی خود را تغییر خواهند داد و یا کلا از جستجو منصرف می‌شوند. بنابراین محتوای تکراری بر روی رضایت کاربران تأثیر می‌گذارد زیرا نتایج جستجوی با کیفیتی نداریم.

چرا محتوای تکراری یک مشکل است؟


چگونه مشکل محتوای تکراری را برطرف نماییم؟
در حالت اول، در صورتیکه نیاز به ثبت چندین دامنه برای وب سایت خود دارید، ابتدا یک دامنه را به عنوان دامنه اصلی انتخاب و بقیه دامنه‌ها را با استفاده HTTP 301 Redirections تنظیم نمایید. به عنوان مثال در صورتیکه دو دامنه با عنوان‌های (اصلی example.com و ( example.co.uk داشته باشید. دامنه example.co.uk می‌بایست با استفاده از HTTP 301 Redirections تنظیم شود. تا هر زمان که آن را وارد کریم به example.com هدایت شویم. روش‌های مختلفی برای HTTP 301 Redirections وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیمات DNS ،htaccess ،PHP/ASP/JSP Redirection و غیره اشاره نمود.
مورد دوم کمی پیچیده‌تر است و همان طور که اشاره شد، موتورهای جستجو با تنظیم قوانین سعی دارند که اثرات محتوای تکراری را به حداقل برسانند. آن‌ها از مجموعه قوانین که برای URL تنظیم شده، برای انتخاب بهترین نسخه استفاده می‌نمایند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ساختار لینک‌های خود را بررسی نمایید. روی ساختار لینک‌هایتان کار کنید. کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تمام لینک‌های سایتتان به بهترین URL هدایت می‌شوند و موقعیتی وجود ندارد که دو لینک متفاوت به یک صفحه هدایت شوند.
در مورد سوم ، راه حل نسبتاً ساده است. فقط کافیست از ارسال محتوای یکسان به منابع متعدد اجتناب نمایید و همیشه مطمئن شوید که از تکنیک‌های white hat سئو استفاده می‌نمایید. رعایت این نکات در گرفتن لینک بیشتر و از همه مهم‌تر افزایش ترافیک سایت تأثیر می‌گذارد.
مهم‌ترین چیزهای که شما باید در نظر داشته باشید: تمام پارامترهای کم اهمیت و اضافی همانند ( SESSIONIDS،Sorts ،Specifies و غیره) را از URL حذف نمایید. اگر وب سایت شما با درج عبارت www در نوار آدرس و در عین حال بدون درج آن نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به طور حتم با مشکل مطالب تکراری روبرو خواهید شد، چرا که از دید موتورهای جستجو این دو آدرس، دو صفحه مجزا تلقی شده و به طور جداگانه ایندکس می‌شوند، البته برخی از آن‌ها نظیر گوگل تا حدودی قادر به تشخیص آدرس پیش فرض هستند، اما بهتر است یک آدرس را برگزینید و حالت دیگر را با ارسال کد HTTP 301، ریدایرکت نمایید. دسترسی به سایت با و بدون درج عباراتی چون index.php ،index.html ،index.asp و غیره در ایجاد محتوای تکراری تأثیر گذار است؛ شاید گمان کنید موتورهای جستجو تشخیص می‌دهند که صفحه ایندکس یک سایت، همان صفحه اصلی آن است، اما در پاسخ باید بگوییم که معمولاً این‌طور نیست، در برخی از سرورها ممکن است تنظیمات پیش فرض تغییر داده شود و صفحه اصلی سایت با عبارتی دیگر تنظیم شده باشد؛ لذا فایل ایندکس الزاماً به معنی صفحه اصلی نیست، به همین دلیل موتورهای جستجو ممکن است آن را به صورت جداگانه ایندکس نماید، لذا بهتر است صفحه دوم را به صورت استاندارد ریدایرکت نمود. URL هایتان را با استفاده از / به پایان برسانید. Canonical Tag در واقع آدرسی است که به صفحه‌ی مرجع خود اشاره می‌کند، این آدرس توسط تگ link در header صفحه‌ی تکراری قرار می‌گیرد (در تگ head) همانند زیر: این تگ توسط خصوصیت "rel="canonical برای موتورهای جستجو متمایز می‌شود و زمانی که ربات موتور جستجو به صفحاتی که شامل این تگ هستند می‌رسد، با آن به عنوان یک صفحه‌ی کپی برخورد می‌نماید و کلیه‌ی محتوا و رنک آن را به حساب آدرس ذکر شده قرار می‌دهد.

چگونه مشکل محتوای تکراری را برطرف نماییم؟

چگونه محتوای تکراری ایجاد می‌شود؟
دلایل اشکار برای ایجاد این مشکل، کپی کردن یک متن در صفحه های مختلف با URL های متفاوت می‌باشد و دلیل دیگر آن به استفاده از تکنیک‌های کهنه وقدیمی و برنامه نویسی ضعیف بدون در نظر گرفتن قوانین سئو در طراحی و پیاده سازی وب سایت بر می‌گردد.

چگونه محتوای تکراری ایجاد می‌شود؟


آیا محتوای تکراری بر رتبه سایت در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد؟
موتورهای جستجو همیشه در پی یافتن مطالبی یکتا از URL های شما هستند تا نتایجی بهتر به کاربران خود نشان دهند، وقتی چند صفحه با URL متفاوت و محتوای یکسان را معرفی می‌کنیم، ابتدا محتوای تکراری را شناسایی می‌کند، سپس سعی می‌کند که صفحه اورجینال را بیابد که به طور معمول این انتخاب را بر اساس عمر صفحه، رنک صفحه و خیلی از گزینه‌های دیگر انجام می‌دهد. گوگل در آخرین آپدیت خود با نام گوگل پنگوئن سعی نموده که صفحاتی با محتوای تکراری را به عنوان اسپم بشناسد و به انها امتیاز منفی می‌دهد. تکرار مطالب یکسان و تکراری و URL تکراری ممکن است موجب شناسایی سایت یا وبلاگ شما به عنوان اسپمر شود که در نهایت موجب حذف آدرس و اطلاعات شما از لیست جستجو و پایگاه داده موتورهای جستجو می‌گردد.اگرصفحات تکراری در سایت های خود کاهش دهید در این صورت می توانید اعتماد موتورهای جستجو را جلب خواهید کرد که این کار بر روی رتبه سایت شما تأثیر می‌گذارد. از طرفی در صورتی که محتوای تکراری داشته باشد در نتایج جستجو پراکنده می‌شود و در نتیجه بر روی کاهش رنک صفحه تأثیر می‌گذارد. زیرا در حالت عادی بازدیدها به یک مطلب تعلق می‌گیرد و رنک آن نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد و روشن است که اگر این رنک را بین چندین صفحه تقسیم کنیم در نهایت رنک تمام انها کاهش می‌یابد.

آیا محتوای تکراری بر رتبه سایت در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد؟

-----------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.



[ بازدید : 325 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اینفوگرافیک و کاربرد آن در طراحی سایت

چهارشنبه 11 دی 1398
12:23
جمشید

infographic

مغز انسان ها علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. درک و یادگیری صورت فیزیکی و بصری اطلاعات برای مغز ما آسانتر از فهم شکل نوشتاری آنها است. به همین دلیل است که امروزه شیوه ای جدید به نام "اینفوگرافیک" معرفی شده است که مخفف دو کلمه اطلاعات و گرافیک بوده و یکی از بهترین شیوه های انتقال مطالب پیچیده به شمار می‌آید. نخستین اینفوگرافیک در کتاب اطلس سیاسی و تجاری ویلیام سیلوستر مورد استفاده قرار گرفت. این کتاب توسط هیستوگرام‌ها و نمودارهای میله‌ای، اقتصاد انگلستان سده ۱۸ را توضیح داده بود.
اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به تصویر درمی آورند تا پیام به صورت سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل گردد. به عبارتی میتوان گفت که اینفوگرافیک ها نمایشگران تصویری اطلاعات و داده ها هستند که هدف آن ها ارائه ساده اطلاعات پیچیده است. با گسترش روز افزون اینترنت و رسانه‌های مجازی اینفوگرافیک‌ها بصورت گسترده ای در فضای وب استفاده می‌شوند. استفاده از نرم‌افزارهای رایانه‌ای نیز موجب شده است تا اینفوگرافیک‌ها با سرعت بیشتر و تکنیک‌های گوناگونی طراحی شوند.

اولین اینفوگرافیک ها را می توان در نگاره های داخل غار انسان های نخستین یافت. با گذشت زمان و پیشرفت بشر ، اینفوگرافیک ها جنبه علمی تر و کاربردی تری به خود گرفتند . به گونه ای که اواخر سال 1400 میلادی لئوناردو داوینچی برای بیان ایده ها و تشریح مسائل علمی خود از اینفوگرافیک استفاده نمود. یکی از نخستین اینفوگرافیک های مدرن و کاربردی ، در کتاب اطلس سیاسی و تجاری ویلیام سیلوستر مورد استفاده قرارگرفت. این کتاب توسط هیستوگرام‌ها و چارت‌های میله‌ای، اقتصاد انگلستان قرن 18 را توضیح داده بود. مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی. اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند.این نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، استفاده می‌شوند. استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپار .مثلا به سه لغت تلویزیون ، مداد و تلفن فکر کنید- چه چیز اول به ذهنتان می‌آید؟ آیا به حروف تشکیل دهنده این لغات فکر می‌کنید یا به شکل فیزیکی آنها؟ پس همانطور که مشاهده می‌کنید درک و یادگیری صورت فیزیکی و بصری داده ها و اطلاعات برای مغز ما به مراتب آسانتر از فهم شکل نوشتاری آنها است.
قواعد ساخت اینفوگراف
نمایش تضادها و مقایسه‌ها
رابطه علت و معمولی یعنی نمایش علت ومعلول‌ها در رابطه‌ها نشان داده شوند
ساده سازی یعنی متون و رنگ‌ها نباید بر کلیت کار غالب باشند
سازمان‌دهی یعنی چه میزان جزئیات نیاز است و کجاها باید تاکید بیش‌تر نمود؟
نمایان سازی یعنی دیگران باید به سادگی بتوانند اینفوگراف را ببینند و از آن استفاده کنند
تعادل یعنی اطلاعات خیلی زیادی ارائه نکنید در عوض وضوح را بالا ببرید
یکپارچگی و انسجام در طرح موضوعات
چند بعدی بودن هدف اصلی اینفوگراف است
زمینه و بافت یعنی آیا بینندگانتان تحمل دیدن اینفوگراف شما را دارند؟

قواعد ساخت اینفوگراف

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی


قوانینی که می بایست در اینفوگرافیک طراحی سایت رعایت نمود.
رنگ مهمترین بخش در طراحی سایت و هر چیز دیگری است. شما باید ابتدا در مورد طیف رنگیتان فکر کنید، سپس شروع به طراحی کنید. مهمتر از همه مطمئن شوید که اطلاعاتی که بر روی صفحه نمایش داده می شوند متفاوت با پس زمینه باشد و اصول همخوانی طرح را فراموش نکنید. در طراحی سایت فضای کمی برای ارائه اطلاعات دارید، پس همیشه این فضا را در نظر بگیرید و اطلاعات را به شیوه مختصر و روشن نمایش دهید. اگر شما مجبورید که اطلاعات زیادی را در فضای کمی قرار دهید، از بوردر برای مشخص کردن مرزها استفاده کنید؛ و در نظر داشته باشید که فضای کافی برای هر قطعه از اطلاعات قرار دهید تا کاربر سایت سردرگم نشود.تایپوگرافیک هنر مرتب نمودن کلمات و حروف برای انتقال بهتر مفاهیم است تا کلمات به صورت زیبا نمایش داده شوند در حالیکه اینفوگرافیک بسیار گسترده تر از آن است و علاوه بر کلمات به جنبه های بصری نیز توجه دارد. تقریباً در تمامی اینفوگرافیک ها تصاویر از یک نوع، نمودار، چارت و یا هر چیز جدیدی وجود دارد که می توان خلاقیت خود را در این مرحله نشان داد. فقط توجه داشته باشید، هر سبکی را که انتخاب می کنید مطمئن شوید اطلاعات به صورت شفاف باشد طوریکه کاربر نیاز به بررسی بیش از حد آمار، برای فهمیدن آن نداشته باشد.

قوانینی که می بایست در اینفوگرافیک طراحی سایت رعایت نمود.

برخی ویژگی‌های اینفوگراف
اینفوگراف نهان‌ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.
اینفوگرافیک معمولا چند قطعه متن دارد.
اینفوگراف معمولا اطلاعاتی بیش از یک دیاگرام مفهومی را در بر می‌گیرد.
عناصر متنی و تصویری به شدت با هم یکپارچه هستند.
اینفوگرافیک، حجمی متعادل از ترکیب معنادار کلمات، تصاویر و اشکال است که در کنار هم یک واحد یکپارچه از ارتباطات را می‌سازند.
اینفوگراف یکی دوصفحه معمولی یا یک صفحه بزرگ را شامل می‌شود.

انواع اینفوگرافیک


اینفوگرافیک ها بر اساس شیوه طراحی به چهار دسته اصلی طبقه بندی می‌شوند:

ایستا (Static): کلیه اطلاعات در یک نگاه بصورت یک تصویر واحد نمایش داده می‎شوند.
پویا (Dynamic): اطلاعات در یک توالی خطی بصورت متحرک و انیمیشن ارائه می‎شوند.
تعاملی (interactive): اطلاعات معمولا در بستر وب و بنابر انتخاب کاربر به نمایش درآید.
فیزیکی (Physical): اطلاعات در قالب یک حجم یا ماکت سه‎بعدی نشان داده می‎شود.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اینفوگرافیک در طراحی سایت
گفت اینفوگرافیک در واقع روشی است که با استفاده از آن، اطلاعات به صورت گرافیکی به کاربران سایت منتقل می شود. در این روش شما می توانید اطلاعات و ارقام خسته کننده را به صورت جذاب و زیبا درآورید. در حالیکه اغلب اینفوگرافیک ها مجموعه خاصی از اطلاعات را نمایش می دهند. طی سالهای اخیر تکنولوژی اینفوگرافیک در طراحی سایت انقلابی به وجود آورد که از محبوبیت خاصی در میان طراحان صفحات وب برخوردار شده است. اما اینفوگرافیک طراحی سایت ابزاری است که با ایجاد یک گرافیک واضح، می توان ترافیک سایت را افزایش داد.

اینفوگرافیک در طراحی سایت



[ بازدید : 313 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
دوربین مداربسته / دوربین مدار بسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی/ نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]