هایک ویژن گزارش مالی 6 ماهه نخست سال 2021 خود را اعلام کرد

يکشنبه 23 خرداد 1400
10:40
جمشید


کمپانیhikvision به عنوان پیشرو در جهان در زمینه تولید محصول و راهکار های نوآورانه میزان درآمد عملیاتی نیمه نخست سال 2019 را اعلام کرد . به موجب این گزارش هایک ویژن ، 23.92 میلیارد یوان درآمد کسب کرده است که نشان دهنده رشد سالانه 14.6 درصدی است .

از این مبلغ 4.22 میلیارد یوان سود خالص سهامداران هایک ویژن اعلام شده که رشد 1.67 درصدی را نشان می دهد . همچنین گزارش عملکرد مالی خوب این شرکت در سه ماهه دوم 2021 نشان دهنده رشد 21.46 درصدی درآمد می باشد همچنین سود خالص این شرکت 14.98 درصد رشد داشته است .

همچنین با توجه به اینکه سبد محصولات هایک ویژن بزرگ تر شده و طیف وسیع تری از مشتریان را پوشش می دهد به نظر می رسد که این رشد در نیمه دوم سال 2019 نیز همچنان ادامه داشته باشد . همچنین طبق گزارشات مالی ، هایک ویژن سرمایه گذاری عظیمی در واحد تحقیق و توسعه در زمینه تکنولوژی های نوین مانند هوش مصنوعی ، داده های بزرگ ( Big Data ) ، فناوری های هوشمند و مواردی شبیه به این انجام داده است که از این حیث توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد .


دوربین هایک ویژن انواع دوربین مدار بسته

هایک ویژن گزارش مالی 6 ماهه نخست سال 2021 خود را اعلام کرد

فروش به مشتری و همکار ، بازاریابی و ارائه خدمات پس از فروش بیشترین حجم کار کمپانی هایک ویژن را در نیمه نخست سال 2019 تشکیل داده است و هایک ویژن عمده تمرکز خود را بر روی تقویت این واحد ها قرار داده است .

به علاوه توسعه و شروع کسب و کار های جدید هایک ویژن نیز بخش قابل توجهی از تولید و بازار این تولید کننده مطرح دنیای مدار بسته را به خود اختصاص داده است . تجهیزات EZVIZ ، روبات های هایک ویژن ، خودرو های الکترونیک ، سیستم های هوشمند ذخیره اطلاعات و بسیاری تجهیزات نوآورانه و جدید دیگر در سبد محصول هایک ویژن قرار گرفته است که می تواند به مرور و در مسیر توسعه بلند مدت هایک ویژن روانه بازار شده و سود سالانه این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد .


پکیج دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته دوربین مداربسته تی وی تی


[ بازدید : 378 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / دوربین مدار بسته هایک ویژن / دوربین مداربسته تی وی تی/ نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / نصب دوربین مداربسته / مقالات دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]